Friday, April 3, 2009

awak x layak bersedih...

hari ini aku menitiskan airmata lg...
untuk kesekian kalinya...
hari ini juga,
seseorang mengatakan kepadaku aku tidak layak untuk bersedih..
mengapa sampai begitu sekali,
mungkinkah disebabkan sikapku yg berpura2,
naluri aku ditidakkan iaitu naluri seorang manusia biasa,
emosi yg sama seperti org lain,
aku bukan robot,
aku bukan kucing,
aku bukan patung,
aku manusia...
ya, itu pasti...
punya rasa sakit,sepi,kosong,gembira,kecewa,suka dan suka...
mungkin sikapku sendiri menyebabkan
perasaanku ditolak ke tepi,
kehadiranku hanya jd penyeri,
ketiadaanku tidak dicari,
dan naluri ku di pandang sepi....
tp, tidak mengapa...
aku ttp ok!
kerana aku xperlukan teman hanya di kala suka...


-aku sedikit emo hari ni kerana statement 'awk x layak untuk bersedih!'.HELLO!!aku manusia OK!!-

1 comment:

  1. everybody have the rights in expressing their of emotions.coz that makes us human.

    its ok to cry, its ok to sigh,
    for what matter most are the feelings u have inside.

    live well dear.

    ReplyDelete

'Crying was an acceptable outlet, even if it made you feel raw and empty inside, it was still better than that build up of resentment that grew from not letting your emotions out.' -Dorothy Koomson for My Bestfriend's Girl-