Tuesday, April 28, 2009

Aku kuat ke???


Aku kuat ke?
aku xpasti..
rasa nya ramai orang anggap aku kuat..
sbb ramai org suka cerita problem kat aku..
walaupun secara jujurnya,
aku xsuka dengar..
sbb aku ada masalah aku sndiri..
tp aku xsibuk pun nak bgtau diorang..
dgn jujur kat sini aku nk bgtau,
aku hanya suka dgr msalah member yg aku betol2 member aku..
member dlm konteks aku kat sini ialah
seorang member yg ada sama2 ngan aku
waktu aku berduka dan bergembira
pada yang hanya memerlukan aku untuk bergembira
maafla kalau kadang2 aku xlayan korang sangat....
aku akui aku hipokrit..
xkan aku nak bgtau depan2 aku xsuka korang...

dulu aku lemah..
suka bergantung kat orang...
ada benda xtau?
tanya ayah...
ayah dah xde,
tanya mak...
sekarang mak dah xde,
tanya abang dan kakak...
dari dulu mcm tu...
nk g mana2 report dulu..
sekarang pun mcm tu...
sakit pening,demam,batuk..
semua pun nak kena bgtau buat apa...
sbb tu orang cakap
anak bongsu spoil, manja..
tp, aku senang begitu...

sekarang x lagi kot..
ada masalah, aku g internet..
ada benda xtau aku g baca lg...
sakit?aku boleh g crk ubat sendiri dah..
mungkin aku dah boleh di klasifikasikan 'kuat'
tp hakikatnya......

aku lebih suka hidup mcm dulu
mcm zaman kanak2 ku....

Aku rindu!sangat2!!

notes: ape2 pun, terima kasih bnyk2 pd yg sudi jd kawan aku...(^_^)

No comments:

Post a Comment

'Crying was an acceptable outlet, even if it made you feel raw and empty inside, it was still better than that build up of resentment that grew from not letting your emotions out.' -Dorothy Koomson for My Bestfriend's Girl-