Wednesday, October 27, 2010

BAD!!

Sahabat
by Aizat


Sahabat…mengapa kau pergi

Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Align Center

Sahabat…

ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…
aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


Didedikasikan khas untuk sahabat,
Muhammad Badrul Hisyam bin Mahmood, ME06056..
hey..aku masih ingat fullname n no matrik ko laaa....ngee...
Selamat hari lahir sahabat..
jaga diri baik2..
buat kerja bagus2..
jgn selalu dtg lambat..
jgn rindu aku selalu..(nanti luruh la bulu mata aku..huhu)
jgn nakal2 lg..dh 23 taun tu..
mecet ckit..mcm aku..
Photobucket

serius aku rindu nak lepak2 ngan ko..
Photobucket

2 comments:

  1. aku plak yg terharu dgn entri ni. rindu kawu meera!! n hepi bday jgak utk bad boncet!

    ReplyDelete
  2. nanti ku buat untuk ko plak daoz..
    wey..lama gile dh xdgr kabar dr seberang..
    ko pe cite skarang??
    rindu kamu jgk!!wuuu...

    ReplyDelete

'Crying was an acceptable outlet, even if it made you feel raw and empty inside, it was still better than that build up of resentment that grew from not letting your emotions out.' -Dorothy Koomson for My Bestfriend's Girl-