Thursday, June 10, 2010

Ampunkan kami penunggu gua...


Semua insan di sekeliling ku tgh bz menyiapkan buku log dan report yg harus disubmit minggu ni...Satu aktiviti di mana aku pun harus melakukan nya...Photobucket

Tapi...hakikatnya aku masih begini..termangu2 menanti hidayah untuk membuat buku log yg tersimpan rapi..
Photobucket

Buku log dan report sgt wajar di highlight untuk mengingatkan diri aku...

Pesan2 dr aku:

Mungkin ku ptt buat mcm ni...(??)


Photobucket

I LIKE!!thanx barney for the idea...(i like to call him barney instead of NPH..nak tau g search sendirik..) sekurang2nya x memudaratkan diri sendiri...

Tiba2 hati rs sayu untuk mghabiskan LI..huhu...Photobucket

Jom Rud..balik ke 11 Jan like u said...wuuuu....

No comments:

Post a Comment

'Crying was an acceptable outlet, even if it made you feel raw and empty inside, it was still better than that build up of resentment that grew from not letting your emotions out.' -Dorothy Koomson for My Bestfriend's Girl-