Friday, September 4, 2009

Apa kes???

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

lama dah x update..sedar2 dah nk masok 2 minggu pose..cepatnya masa berlalu..zrrooommm je.huhu..masa makin singkat..umur pun makin singkat..dlm 2 minggu ni,dh banyak kematian aku dengar..mula sekali mak kepada sorang budak fakulti aku.esok nya kazen aku..semalam ayah kawan aku..Innalillah..Al-Fatihah untuk mereka...untung nya meninggal bulan2 pose ni.
.
Entry kali ni nak cerita pasal Indonesia vs Malaysia sekarang yg macam tengah hot sgt..kali ni indonesia mcm makin menjadi2..siap baling2 telur busuk dan bakar bendera malaysia..aku mungkin xberapa patriotik sgt tp sakit hati jugak la bila diorang buat mcm tu (aku sayang Malaysia..serius!)

x habis2 dengan isu lagu negaraku..pastu yg terbaru ni sbb tarian bali tu pulak..adeh..mcm2 la..discovery channel pun dah mintak maap..diam2 sudah..emo terlebeh la pulak..aku terpikir,kalau betol la kita berperang,sapa akan menang?jgn main2..Malaysia ada noordin mat top yang sgt2 on top list wanted people..hehe..tp, jangan la smpai berlarutan pulak isu ni..xbagus la gaduh sesama saudara nii..dahla di bulan mulia..

Mintak2 lepas ni ada penyelesaian..Respek la kat kerajaan Malaysia sbb amik langkah mendiamkan diri..sbb bila satu pihak tengah marah,pihak satu lg jgn la nak curahkan minyak pulak kan..yg bagusnya berdiam diri..biar diorang reda sendiri nanti..hehe...

OK..selamat berpuasa semua...jangan nakal2..

TRANSFORMASI

*gambar di sebelah tiada kaitan ngan isu indonesia dan malaysia..sj suka2..hidup 1MALAYSIA!!

No comments:

Post a Comment

'Crying was an acceptable outlet, even if it made you feel raw and empty inside, it was still better than that build up of resentment that grew from not letting your emotions out.' -Dorothy Koomson for My Bestfriend's Girl-