Monday, January 24, 2011

Happy Birthday!

Photobucket

Wishing happy birthday to 2 of my favourite people...


FARAH DIANA

and

XAVI HERNANDEZ

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


FARAH DIANA aka FARAH BREEP! BREEP!

Aku mula kenal n minat farah diana dr zmn breep breep ..
senang ckp dr AF2..dr week 1..
tau kan love at first sight?lebeh kurang mcm tu laa..
tp yg penting,dia mmg berbakat besar...
aku xtau knp aku minat dia sgt waktu tu..(dan sekarang pun masih minat..hehe)..
yang aku tau,setiap minggu aku nak dia kekal..
(dulu aku adalah antara student yg sgup perabis vote utk farah..)
lepas batch farah, af2,
aku xpernah vote bintang af lagi...
sampai la af ke 18,19,20 nanti,aku xkan vote lagi..
sbb aku xjumpa yg mcm farah..

semua performances farah aku suka..
dan aku masih ingat lg lagu2 yg dia bwk..
mggu 1 : seandainya masih ada cinta
(mantap!)
mggu 2 : tua mengejar kita
(BEZ! sgt comel!)
mggu 3 : janji manismu
(dah terbukti vokal dia mmg hebat..kalau boleh hari2 nk dgr dia nyanyi)
mggu 4 : dancing queen
(kurang sikit sbb suara xberapa dgr..tp still enjoy..)
mggu 5 : tenda biru
(ke langit tu....)
mggu 6 : ya maulai
(suka rambut farah mlm tu..walaupun farah risau bwk lagu etnik tu,tp superb je aku tengok..)
mggu 7 : jangan bermimpi
(dabel BEZ!! 2 thumbs up...)
mggu 8 : bebas berlari
(PALING BEZ!!sgt sempoi..)
mggu 9 : mengapa?
(PALING PALING PALING BEZ!! risau tgok takut terpecah suara..tp farah mmg mantap seh...)
mggu final : tangisan dlm kerinduan dan sk8er boy..
(nak komen apa lg?semua bez..)

oh...aku rindu zmn itu...huhu


apa2 pun,aku doakan semoga farah diana sentiasa sukses d dunia dan akhirat..
lama dah xdgr dia nyanyi..
baru2 ni,ada ura2 mengatakan farah dh bertunang..
kalau betol,tahniah..
semoga berbahagia selalu..

Photobucket


---------------------------------------------------------------------------------------------------

XAVI HERNANDEZ

adalah my dear!
haha



info ringkas:
* seorang midfielder untuk barcelona fc dan spain
* antara calon untuk ballon d'or award (untuk best player)
* plg penting,sgt berbakat!
* aku sgt suka dia!!

XOXO
Photobucket


Visca el Barรงa i visca Catalunya!

No comments:

Post a Comment

'Crying was an acceptable outlet, even if it made you feel raw and empty inside, it was still better than that build up of resentment that grew from not letting your emotions out.' -Dorothy Koomson for My Bestfriend's Girl-